קבלו הצעת מחיר

    כל סוגי הרכבים של חברת מיניבוס MINI-BUS

    כל סוגי הרכבים של חברת מיניבוס MINI-BUS

    כאן תוכלו להתרשם מכל סוגי הרכבים שאפשר למצוא ב –"BusTours" שמעניקים שירותי הסעות למגוון יעדים. כל מה שתצטרכו זה לבחור את הרכב שמתאים לכם בהתאם לכמות הנוסעים וסוג השירות שכל רכב מציע. סוגי הרכב הקיימים אצלנו הינם – מיניבוס, אוטובוס, מידיבוס, וואן, טרנזיט, מונית או רכב VIP. במאמר זה נרחיב כיצד תוכלו לבחור את הרכב שמתאים לצרכים שלכם ומה מומלץ לדעת על כלל הרכבים של חברת BusTours.

    התאמת סוג הרכב לגודל הקבוצה

    יש לא מעט קבוצות ומקומות שמחפשים שירות הסעות עבור קבוצה גדולה של נוסעים או מספר אנשים מצומצם. את הרכב יהיה ניתן להתאים במידה רבה לפי כמות האנשים. מינימום של קבוצה הינה 10 אנשים שלהם ניתן יהיה להתאים את רכב הטרנזיט או מיניבוס קטן, אם יש צורך בהסעה עבור כמות גדולה יותר של אנשים, יש גם פתרונות נוספים כמו טרנזיט, מיניבוס, מידיבוס או אוטובוס שיכול להכיל בין 50 ל – 60 נוסעים. יחד עם זה, ניתן לשלב בין הרכבים ולהגיע לכמויות שונות של נוסעים, בין אם יש צורך בשני אוטובוסים או במיניבוס אחד ואוטובוס אחד וכן הלאה.

    מה עוד כדאי לדעת על הרכבים?

    לפני שתבחרו בכלי הרכב המתאים בהתאם לכמות האנשים הנדרשת, חשוב שתבינו מה הוא מכיל וכיצד הוא נראה מבפנים. האם יש לו כסאות מרופדים והוא נראה חדיש עם טכנולוגיות מתקדמות שיכולות לשדרג את חווית הנסיעה של הנוסעים. האם הוא כולל נהג צמוד וכולי. יש כמה וכמה דברים שיש לוודא בטרם תשכירו את הרכב וזה כולל בדיקה קפדנית שנוגעת לעניינים טכניים כמו – האם הרכב עבר בדיקה וטסט? האם יש רכב חלופי למקרה של תקלה? מה ההתנהלות במידה והנהג לא כשיר לעבודה באותו היום? האם קיים נהג תורן? בנוסף, חשוב לוודא אודות כל אמצעי הזהירות והבטיחות של החברה – האם החברה בעלת תו תקן והאם יש לה אישור בטיחות מטעם משרד התחבורה בכל הנוגע להסעה עבור תלמידים וילדים בפרט.

    שוכרים הסעה ב – "BusTours" וחוסכים!

    אוטובוס – אוטובוסים ידועים ככלי התחבורה היעיל ביותר שיש. גם בזמן שאין רכבת שפועלת תוכלו למצוא תמיד אוטובוסים שיהוו תגבור בשירות הסעה לנוסעים. האוטובוסים שיש היום מכילים 54 מקומות ישיבה ויש להם מערכת מיזוג אוויר מהמתקדמת בעולם, מושבים שיכולים לרדת למטה עד למצב שכיבה, מערכות מולטימדיה משוכללות עם נגן MP3 ,DVD ומסך.

    מיניבוס – המיניבוס הוא המענה האידיאלי לקבוצה שמכילה עד 20 נוסעים. הם הרבה יותר חסכוניים  מהאוטובוס וחווית הנסיעה הינה אינטימית. המיניבוסים החדשים נחשבים למהודרים ומגיעים עם מערכת מיזוג מתקדמת, ריפוד מעור, רצפה מפרקט, קירות מעור וגימור של עץ, מערכת מולטימדיה ומסך.

    וואן – רכב זה מיועד לעד – 14 נוסעים. רכבים אלה יתאימו לרוב לאומנים ואנשי עסקים. הם מפנקים ונוחים במיוחד לנסיעות אורכות. בתוך הרכב יש ספות וכריות שניתן להתרפק עליהן בנסיעה.

    טרנזיט – רכב זה נחשב למענה  אידיאלי להסעות עובדים. הטרנזיט מספק עד 14מקומות ישיבה.

    רכבי VIP- רכבים אלה הינם שונים מיתר ההסעות הנ"ל, הם מזכירים לימוזינות מפוארות שמיועדות בעיקר לאח"מים ואושיות מפורסמות. רכבים אלה מכילים פינוקים ואת כל הטכנולוגיה האפשרית החל ממיני בר ומכונת קפה, מסך לכל מושב, אוזניות אלחוטיות, כורסאות נוחות שיכולות להסתובב בחלל הרכב, מגש נשלף לאוכל, אינטרנט, מתקן למחשב נייד עם הטענה ועוד מגוון רחב של הטבות שרק אפשר לחלום עליהם.

    כתיבת תגובה

    Scroll to Top