קבלו הצעת מחיר

    השכרת מיניבוס ללא נהג – האם כדאי?

    לקוחות יקרים !

    עד להודעה חדשה אין יותר שירות של השכרת מיניבוס ללא נהג

    תודה וסליחה

    לרוב, המוטיבציה לשכור מיניבוס ונהג, היא ליהנות מהדרך מבלי להיות מוטרדים בנהיגה. עם זאת, ישנם אלו שאוהבים מאד לנהוג ורוצים לנהוג – בדרך לטיול המשפחות, למסיבת הרווקים או לאירוע בר המצווה. הבעיה היחידה: אין ברשות הנהג והקבוצה רכב מספיק גדול לכל המשתתפים. במקרים שכאלו, ניתן לשקול לחיוב השכרת מיניבוס ללא נהג. 

    השכרת מיניבוס ללא נהג

    מהם ההבדלים העיקריים בין שירות השכרת מיניבוס ללא נהג ועם נהג? סביר כי לא נפתיע או נחדש לכם, אך הנה ההסבר המלא:

    • השכרת מיניבוס עם נהג יש מי שאוסף אתכם, מסיע אתכם, מוביל אתכם לנקודת היעד ומחזיר אתכם לנקודת האיסוף. עם שירות זה, לא תצטרכו להטריד את עצמכם בחיפושי חניה, להגריל נהג תורן וכולם, כולל כולם, יוכלו להתרווח לאחור וליהנות מנסיעה בראש שקט.
    • השכרת מיניבוס בלי נהג אתם שוכרים מיניבוס בלבד, כך שאחד מחברי הקבוצה בהכרח יצטרך לנהוג. ישנם אלו הרואים בכך "אטרקציה" וחלק מהכייף, ועל כן בוחנים את האפשרות הזו. האם באמת תרצו לקחת על עצמכם את נטל הנהיגה בטיול/אירוע? רק אתם תחליטו. 

    השכרת מיניבוס ללא נהג – למי היא מתאימה ומהם יתרונותיה?

    • אנשים שנהיגה היא סוג של תחביב עבורם, והם רוצים להתנסות בנהיגה בכמה שיותר כלי רכב. הנסיעה על המיניבוס לא דומה לנסיעה ברכב פרטי או בכל רכב אחר. כלומר, מי שצפוי לנהוג עליו, עתיד ליהנות מחוויית נהיגה ייחודית.
    • עם השכרת מיניבוס ללא נהג, רק חברי הקבוצה (הנוסעים) נמצאים אתכם ברכב. כלומר, אתם זוכים בפרטיות מלאה ובחוויה של נסיעה פרטית טהורה!
    • שירות השכרת מיניבוס בלבד בהכרח יהיה זול יותר משירות מלא – של מיניבוס ונהג. כלומר, אם המוטיבציה שלכם היא לחסוך מעט בהוצאות הנסיעה, שקלו את האופציה הזו.

    חושבים ברצינות על השכרת מיניבוס בלבד? דעו לקראת מה אתם "נוסעים"

    האופציה קיימת ואתם אלו שתחליטו מה מתאים לכם יותר – נסיעה במיניבוס עם או בלי נהג. לפני שאתם מקבלים החלטה, חשוב שתהיו ערים לחסרונות (וישנם לא מעט כאלו) של שירות השכרת מיניבוס בלבד:

    • אז מי מתנדב להיות נהג תורן? – אתם יוצאים לטיול עם חברים או משפחה? כשאתם שוכרים אך ורק מיניבוס, לא תהיה לכם ברירה אלא למנות נהג תורן. המשמעות היא שאחד מכם יצטרך לדאוג למספר מינימום של שעות שינה בלילה, להיות בערנות גבוהה ובריכוז לאורך כל הדרך. 
    • חיצוניים לחוויה כל עוד אתם על ההגה, אתם נהגים. ויתר חברי הקבוצה שנוסעים אתכם? נהנים מזמן איכות משותף זה עם זה. האם באמת תרצו להפסיד את הסיפורים, הבדיחות, אלתור השירים והחלפת החוויות עם יתר הנוסעים במיניבוס? 
    • רישיון נהיגה מתאים הנהיגה במיניבוס מותנית ברישיון נהיגה ספציפי. בפועל, לא לכולם יש רישיון שכזה, ובטח שנסיעה חד פעמית אינה מצדיק את הוצאתו.

    לפרטים נוספים, התייעצות או כל שאלה נוספת בנושא השכרת מיניבוס ללא נהג, אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון – 073-3745511 או לכתובת המייל הבאה sales@mini-bus.co.il.

    כתיבת תגובה

    Scroll to Top