קבלו הצעת מחיר

    השכרת וואן SUV ללא נהג

    השכרת וואן ללא נהג
    גם אם יש לכם רכב ואתם יכולים להגיע אתו לכל יעד שתרצו בארץ, עדיין הוא לא יאפשר לכם את חווית הנסיעה המשותפת כמו שוואן גדול מסוגל לספק. אז נכון שכל אחד יכול להגיע עם הרכב שלו וכך תיסעו בשיירה עד בהגיעכם ליעד, אולם עדיין זה בזבוז גדול של דלק, אופרציה מורכבת ובעיקר לא מכבד את הסביבה שלנו. באמצעות השכרת וואן ללא נהג בו תוכלו לחלוק את הנסיעה על הכביש כל אחד לפי תורו, כולם ייהנו לשהות יחד באותו הרכב ולהעביר נסיעה חווייתית משותפת ומגבשת, וזה עוד לפני שהזכרנו את החיסכון הגדול בדלק וחיפוש אחר חנייה לכמה וכמה רכבים במקביל. וואן גדול ומאובזר עם כל הטכנולוגיה החדשה, מיזוג מצוין ומושבים נוחים יעניק לכם חווית טיול מהסרטים שלא תשכחו.
    לאיזה שימושים ?
    השכרה של וואן תשמש אותנו לכמה וכמה מטרות ותהווה מענה נוח כל זמן שאנחנו זקוקים להסעה של קבוצה גדולה שנוסעת יחד באותו הרכב. השכרה של וואן לחופשת סוף שבוע לדוגמא, תהיה יעילה לכמה משפחות שנוסעות יחד, הרבה יותר מנסיעה של כמה רכבים פרטיים. השכרת של וואן תהייה מאוד משתלמת כשמדובר בנסיעה משותפת של כמה משפחות שנוסעות לאירוע חתונה או בר מצווה, או כל אירוע שמתרחש רחוק מהבית וכולם רוצים להגיע אליו בדרך הפשוטה ביותר ורק למחרת מחזירים את הרכב בנחת לחברת ההשכרה.
    השכרת וואן ללא נהג בזול
    אין ספק שוואן ללא נהג יוזיל את המחיר שכן הנהג הוא אחד הפרמטרים שקובעים את המחיר וברגע שתשכירו וואן ללא נהג תוכלו ליהנות מעלות מוזלת ומשתלמת ביותר, לרבות כשמדובר בקבוצה של עשרים איש. כל אחד יצטרך להוציא מכיסו הרבה פחות ממה שהוא שם ברכבו הפרטי עבור טנק דלק.
    השכרת וואן ללא נהג מחיר
    השכרה של וואן ללא נהג מחירו יהיה בהתאם לפרמטרים השונים של הנסיעה. זמן ההשכרה, האם מדובר ביום אחד או בכמה שעות ספורות, ביומיים או שלושה, גם לגודל הוואן תהייה השפעה, השדרוגים והתוספות ועוד – בהתאם לכל אלה יקבע המחיר. היום ניתן ליהנות ממחיר של כמה מאות שקלים ליום להשכרת וואן ללא נהג. מה גם שניתן לעשות סקר שוק קצר וכך להיות מודע למחירים בשוק ולעשות את הבחירה שתתאים לתקציב שלכם.
    כמה נוסעים נכנסים בוואן?
    וואנים מכילים כמות של – 10 עד 20 מקומות ישיבה. את הוואן יוכלו לאכלס גם אושיות – VIP שמבקשות שירות יוקרתי ומפואר. עם זאת, וואן יכול לענות על מגוון צרכים ומטרות כמו הסעה של ילדים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות ולצד זה גם דיפלומטים ואנשי עסקים. מה שבטוח שבכל נסיעה תתאים את עצמה חברת הנסיעות לצרכים של אותה אוכלוסייה ולדרישות שלהם, ואן עם נהג או בלי נהג, כשהיא מבטיחה את התנאים הטובים ביותר והבטוחים ביותר.

    כתיבת תגובה

    Scroll to Top