קבלו הצעת מחיר

    חברת טיולי BusTours

    חברת טיולי BusTours

    חברת טיולי BusTours בע"מ הוקמה במטרה להעניק שירותי תחבורה מתקדמים ונגישים באמצעות רכבים חדשניים עבור כל יעד ברחבי הארץ. החברה מספקת את המענה האידיאלי בתחום התחבורה בהתאם לכל קבוצת מטיילים ועבור כל לקוח פרטי או עסקי, כשהיא מבטיחה חווית נסיעה נעימה ובטוחה לכולם. חברת טיולי BusTours מקפידה על חווית נסיעה נעימה עם דגש על בטיחות הנוסעים והנהגים, כמו כן, תמיד עומדת בלוחות זמנים, דואגת לאבזור הרכבים בטכנולוגיות מתקדמות בליווי מערכות מולטימדיה, GPS, מסכים, שקעי מטענים לטלפון וכדומה. הנהגים וכל הצוות המסור של החברה, עובד 24/7, כשהוא מנוסה בטיפול אחר כל האספקטים, כבר משלב התכנון של הנסיעה ועד לתיאום ההסעה ונקודת המפגש.

    שירות הסעות בהתאמה אישית 

    היכולת של חברת BusTours להתאים את עצמה לכל דרישה של לקוח הופכת אותנו לחברת הסעות בעלת מוניטין גבוה עם ביקוש ממוסדות רבים. אנו משתדריגים כל הזמן וכך מציעים מענה תחבורתי מתקדם וחדשני לכל מטרה. הנהגים של כל ההסעות שלנו מעניקים שירות איכותי ואדיב שמתואם בהתאם לכל לקוח עם מתן מענה לכל דרישה או צורך מסוים – כל זאת על מנת להבטיח לכל נוסע ולקוח שלנו את חווית הנסיעה האולטימטיבית שתענה על כלל דרישותיו וציפיותיו.

    חברת הסעות טיולי BusTours פועלת מזה שנים רבות ומספקת שירות הסעות שמותאם אישית לבעלי עסקים ועבור כל לקוח פרטי בכל תחום ומקצוע. יתרה מכך, יעדה של החברה הוא להבטיח מענה תחבורה בטיחותי, הולם ומנצח, ושיודע להתאים את עצמו לכל קבוצת נוסעים, שמבקשים להגיע לכל יעד בארצנו – והכל במחירים שתרגישו מורווחים.

    אז מה אנחנו מציעים?

    רכבי הסעות מהודרים – בכל הרכבים המפוארים שלנו מותקנים מערכות GPS חדישות, שמאפשרות לנו לדעת בכל רגע היכן ממוקם הרכב ולספק מענה מהיר ויעיל לכל תקלה לא צפויה. כמו כן, נוכל לדעת האם הנהג עומד בלוח הזמנים שנקבע מבעוד מועד.

    פריסה ארצית של רכבים – עוד יתרון של חברת BusTours נעוץ במבחר צי הרכבים שלנו. שלל סוגי רכבים בכל הגדלים והסוגים יעניק לכל אחד פתרון שינוע מתקדם ואיכותי עבור כל מטרה.

    סוגי הרכבים שלנו – אנו אוחזים בצי רכבים ענק, שכל אחד מהרכבים מאובזר ומתוחזק וכך מצליח לספק חווית נסיעה ברמה אחרת. חשוב יהיה להתאים את סוג הרכב לכל צורך שנדרש במהלך הנסיעה. להלן סוגי הרכבים:

    • אוטובוסים שמיועדים לקבוצות גדולות מכל סוג. כל אוטובוס מכיל כ – 60 מושבים, עם תא אחסון ענק עבור כל התיקים והציוד הנלווה של כל נוסע בקבוצה. כמו כן, הותקנו ברכבים גם מערכות מולטימדיה מתקדמות עם מערכת מיזוג איכותית וכדומה.
    • מידבוסים שזה למעשה רכב בינוני, יותר הכלאה של אוטובוס ומיניבוס שמכיל עד 40 מושבים. מדובר במענה מדויק ובמחיר נמוך מאוטובוס שמיועד לקבוצות שהן לא גדולות ולא קטנות.
    • מיניבוסים הינו רכב הסעות קומפקטי, שמספק את כל התנאים עבור קבוצה של עשרים איש. על הכיסאות המרופדים והמפנקים של המיניבוס מותקנים מערכות מולטימדיה חדשניות שמעצימות את חווית הנסיעה.
    • מוניות גדולות – מוניות מרווחות שמכילות עד עשרה איש שיושבים יחד בנוחות מקסימלית והן מספקות מענה נוח ובטיחותי לכל יעד ומטרה.

    מתכננים טיול קבוצתי? זקוקים לשירותי הסעה לאירוע? שירותי הסעה לנתב"ג? חושבים איך לשמח את האורחים שלכם בהסעה ישירה עד לכותל לחגיגות בר המצווה? הגעתם למקום הנכון! שירות הסעות BusTours ישמח לסייע לכם – אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו ולתאם אתנו שירות הסעה מענג!

     

    כתיבת תגובה

    Scroll to Top